Sunday, January 9, 2011

adakah aku seorang 'cougar'?

apekah itu cougar? sejenis makanan? Tidak. Sejenis haiwan? Ya but bukan itu maksudku.
'Cougar' ialah seorang wanita yang dating dengan lelaki yang jauh  lebih muda daripada mereka.
Adakah ini satu trend? Maybe,(aku tiada statistic untuk itu). Adakah ini satu masalah kepada society? Tidak. Just as long mereka tidak mengambil kepunyaan orang lain, kan kan kan?


Ashton Kutcher, 31 and Demi Moore, 46



Hugh Jackman, 41 and Deborra Furness, 54



Mariah Carey, 39 and Nick Cannon, 28


Image via Huffington Post

Alasan aku mem'blogging' artikel ini sebab aku ade date dgn budak berumur 16tahun. and aku berumur 23tahun. Pelikkan? 7tahun bezanya!!! die mengajak aku tengok wayang cerita 'Paranormal Activity 2'. Date night itu berjalan dengan lancar ...




Tapi sebenarnye....











Tu adik aku la!!!!!!!!! hahaha.
Agak2 la nak keluar dgn budak sekolah.. nanti mak aku BISING!
hahaha.



Walaupun ramai kawan-kawan ku sebenarnye cougar sebab minat...


tapi aku suker die.. 21year old.. AARON JOHNSON...*swoon*


2 comments: